Na przykład, spośród 19 zarejestrowanych uczestników Pracodawcy 1, którzy stosowali statyny 3-tieny i którzy zaprzestali leczenia, 2 zastosowali inny lek obniżający stężenie cholesterolu przed wprowadzeniem zmian w polityce, a uczyniło to po wprowadzeniu zmian; z 11 zarejestrowanych w grupie porównawczej, którzy zaprzestali stosowania statyn, stosował inny lek obniżający stężenie cholesterolu przed zmianą polityki, a stosował inny lek po zmianach. Analizy wrażliwości
Oceniliśmy także modele logitowe prawdopodobieństwa zaprzestania leczenia w grupie interwencyjnej w porównaniu z grupą porównawczą, z kontrolą wieku. Wyniki były zgodne z wynikami uzyskanymi z analiz opisowych, a zatem różnice wieku między tymi dwiema grupami nie powodowały zakłóceń w wynikach dotyczących zaprzestania stosowania danej klasy leków. Wreszcie, w analizach obejmujących mniej restrykcyjną definicję użycia (tj. W tym jako użytkownika, każdy zarejestrowany, który wypełnił co najmniej jedną receptę w ciągu sześciu miesięcy przed wdrożeniem zmian polityki), wyniki były jakościowo podobne.
Wydatki na leki
Pracodawca
Tabela 4 pokazuje procentowe zmiany wydatków dla zarejestrowanych w grupie interwencyjnej, którzy wypełnili receptę w porównaniu z poziomami wydatków w grupie porównawczej. Oszacowanie zmiany procentowej jest transformacją współczynnika interakcji między zmienną za okres po zmianach polityki a zmienną dla grupy interwencyjnej z modeli regresji. Pod względem całkowitych wydatków na daną klasę leków dla tych, którzy wypełnili receptę, zmiany w polityce nie miały żadnego statystycznie istotnego efektu (dla inhibitorów ACE i statyn) lub znaczącego, ale bardzo niewielkiego negatywnego efektu (spadek o 3 procent dla wydatków w przypadku inhibitorów pompy protonowej, p <0,001) (tabela 4). Zmiany miały jednak duży wpływ na rozkład wydatków między planem a jego rejestratorami. Po uwzględnieniu zmian w miesięcznych wydatkach według planu zdrowotnego dla osób zapisanych w grupie porównawczej, nastąpił spadek wydatków miesięcznych w planie zdrowotnym dla osób objętych badaniem objętych przez Zamawiającego o 58 procent w przypadku inhibitorów ACE (P <0,001), 15 procent w przypadku inhibitorów pompy protonowej (P <0,001) i 14 procent w przypadku statyn (P <0,001). I odwrotnie, po uwzględnieniu zmian w miesięcznych wydatkach przez rejestrujących w grupie porównawczej, którzy wypełnili receptę, odnotowano wzrost miesięcznych wydatków przez podmioty uczestniczące w grupie interwencyjnej, która wypełniła receptę (142% dla inhibitorów ACE, P <0,001; 148 procent dla inhibitorów pompy protonowej, P <0,001 i 118 procent dla statyn, P <0,001).
Pracodawca 2
Natomiast zmiany polityki wprowadzone przez Pracodawcę 2 miały mniejszy wpływ na wykorzystanie i wydatki na leki na receptę (Tabela 4). Nieznacznie spadły miesięczne wydatki na plan zdrowotny dla osób, które wypełniły receptę w stosunku do poziomu wydatków w grupie porównawczej dla inhibitorów ACE (5 procent, P <0,001) i inhibitorów pompy protonowej (2 procent, P = 0,02) i były proporcjonalne wzrosty wydatków przez rejestrujących (odpowiednio 7 procent i 5 procent, P <0,001 dla obu porównań).
Dyskusja
Zastosowanie formularzy opartych na zachętach ma skłonić konsumentów do wyboru bardziej opłacalnych leków lub zapłacić więcej za preferowany lek, gdy płatnik uzna, że jest on mniej opłacalny
[podobne: Leukocyturia, bimatoprost, alemtuzumab ]
[patrz też: cards against humanity allegro, quilling allegro, twardzina układowa leczenie ]
Comments are closed.
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: endermologia warszawa[…]
Moja babcia ma zaćmę
[..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu olej palmowy[…]
Też tak miałam ostatnio
[..] Odniesienie w tekscie do antiaging[…]
bóle podbrzusza i z boku koło biodra to glisda